استعمال از پنکیک و کرم پودر رابطه متعددی با دسته پوست هر شخص دارااست.
نوشته شده توسط : علیپور

بهترين مارك پنكيك
استعمال از پنکیک و کرم پودر رابطه متعددی با دسته پوست هر شخص دارااست.

بعنوان نمونه بهتر میباشد افرادی که پوستی چرب و مسئله آکنه و جوش رخ را دارا‌هستند از مواد آرایشی سبک تری مانند پنکیک استعمال نمایند.

در کل کرم پودرها نسبت به پنکیک ها سنگین خیس میباشند. البته اشخاصی با پوست کم آب یا این که آن هایی که از پوشانندگی پنکیک رضایت ندارند، میتوانند برای ساعت های کوتاهی از کرم پودر هم استعمال نمایند. ولی بهتر میباشد اشخاصی با پوستی چرب، گونه های سوای روغن کرم پودرها را گزینش نمایند. چه بسا برندهای دارای اعتبار کرم پودر مطلوب پوست چرب نیز در سبد تولیدات خویش دارا هستند.

در حالتی که در گزینش پنکیک مطلوب در گیر سردرگمی می‌شوید و طولانی تر از پوشانندگی به‌دنبال یک فرآورده کیفیت خوب می‌باشید تا علاوه بر حفظ، پوشانندگی مناسبی هم داشته باشد، یک توصیه به شما: پودر موزاییکی اون میباشد. این پنکیک مطلوب گونه های پوست حتی حساس ترین ها است.

پودر موزاییکی کوورانس اون ( با یک تیر دو نشان بزنید )


شیوه استعمال:
تحت عنوان پنکیک، با به کار گیری از پد اختصاصی روی پوست فیس و گردن استعمال شود.

از رنگ های متعدد این مال می شود به تیتر رژگونه، سایه ابرو و دیده به کار گرفت.

همینطور با به کارگیری از یک برس پهن میتوانید از این جنس برای ثبت آرایش و پیرایش یا این که پر رنگ نمودن خطوط فیس به کارگیری کنید.

برای خانمهایی که میخواهند رخ ای برنا و پوستی صاف و شاداب داشته باشند هنگام میکاپ به کار گیری از کرم پودر بهتر میباشد یا این که پنکیک؟

شاید شما هم جزو آن مدل از خانمهایی باشید که بعداز میکاپ سنتان اضافه چشم شود که ولی ناگفته نماند در اکثر مواقع این حادثه خواهد به‌زمین‌خورد و زیرا به لحاظ میرسد میتوان زیباتر از پیشین بود، هی طولانی تر آرایش و پیرایش می‌کنیم و همین باعث می‌شود که با میکاپی غلیظ و نامتعادل سنمان طولانی تر چشم شود .

یک کدام از مهم ترین فرآیند مهیا سازی پوست میباشد که می اقتدار اظهار‌کرد اساسی ترین نصیب میکاپ میباشد به دلیل آن که در صورتی‌که پوست یک پارچه و صاف چشم نشود آرایشهای نقاط دیگر زیبایی خویش را آنطور که بایستی نخواهند داشت بدین ترتیب بایستی این مرحله را بیش تر مد حیث داشت.

پنکیک و یا این که کرم ها چین و چروک ها را اضافه نشان می دهند!
برای اینکه پوستمان به طوری چشم شود که ما فقط آن را فراهم کرده باشیم و با گونه های کرمها طوری آن را نسازیم که هرچه ناصافی و چین و چروک میباشد چشم شود و به نوعی سنمان را طولانی تر نشان ندهد بهتر میباشد :

نکته اولیه:
فارغ از در لحاظ دریافت کردن سن و رنگ پوست، در صورتی‌که پوست درخشان و شفافی دارید که از گونه های پوستهایی میباشد که مثل آینه می‌درخشد البته هر از گهگاه جوشهای ریزی هم در آن مشهود است بهتر میباشد پس از زدن ضد آفتاب منحصر به فرد پوستتان از پنکیک استعمال فرمایید به دلیل آن که در‌این مواقع پنکیک هم توان پوشانندگی نیکی برای جوشها داراست و هم اینگونه پوستها را جوانتر نشان خواهد بخشید که ولی دقت داشته باشید که هیچگاه پنکیک را بدور چشمها نزنید ( تاکید دوباره) و فقط با گذاشتن و برداشتن پد آن پوست را مقداری مات نمایید .

نکته دوم :
در صورتی‌که پوستی کم آب دارید و مدام مجبورید آن را با گونه های کرم های مرطوب کننده مرطوب نگه دارید بهتر میباشد در بعضا مورد ها خیر مدام آنهم به ترتیبی که در ذیل نقل شده میباشد از پنکیک در انتها آرایشتان به کارگیری نمائید به این دلیل‌که در هر سنی که باشید کم آبی پوستتان منجر می‌گردد که با پنکیک خطوط رخ ی شما بیش تر مشخص و معلوم شود، رویه بهتر آن میباشد که بعداز به کار گیری از ضد آفتاب منحصر پوستتان فقط از یک کرم پودر خوب به کار گیری نمائید که در شرایطی‌که که دوست داشتید پوستتان مات چشم شود از جور مات آن را تهیه و تنظیم کرده و روی ضد آفتابتان بزنید .

نکته سوم :
در شرایطی‌که پوستی کدر و دارنده جوش و همچنین لکهای میراث از جوش دارید و میخواهید آن را برای یک پیرایش ملایم و قشنگ فراهم فرمائید بهتر میباشد نخست ضد آفتاب فاقد چربی خویش را بزنید، بعد از آن از یک کرم پودر خوب که امکان پوشانندگی خیر دارااست استعمال کرده و تمام نقاط پوست را با آن بپوشانید و با تکان آهسته ضربه زدن آن را خوب بر روی پوست بخوابانید و در انتها فعالیت پد یا این که به عبارتی ابر پنکیک را برداشته و با تکان گذاشتن و برداشتن بر روی پوست، آن را یه خرده از براقی به ماتی برسانید. گشوده هم در لحاظ داشته باشید که پد را حریم چشمها نمالید، همچنین آن را روی پوست نکشید صرفا بگذارید و بردارید.

پوست های کم آب بخوانند
دختران و خانم هایی که پوست بسیار بی آبی دارا‌هستند بدون شک در آغاز از مرطوب کننده ای مطلوب به کارگیری کرده، بعداز مرطوب ساختن پوست ضدآفتاب مطلوب و بعد از جذب بی نقص آن‌ها از پنکیک به کار گیری نمایند .

سوال پیش می‌آید چه مرطوب کننده ای بهتر میباشد؟
سفارش:

کرم مرطوب کننده کیووی با اس بی اف 30


روی ضد آفتاب پنکیک زدن ضرری برای پوست دارااست؟
بایستی توجه شود که پنکیک‌ ها اثر بخشی ضدآفتاب را نادر میکنند. علاوه بر این پنکیک در بعضی مواقع سبب ساز گشوده شدن منافذ پوست میشود . با در لحاظ داشتن این نکات، میتوانید در چهره رغبت، ضد آفتابی را گزینش نمایید که خواص آرایشی و پوشش‌ دهندگی را نیز در خودش داشته باشد.

ضد آفتابی با این مشخصات نمی شناسید؟ و یا این که از تنوع مارک ها تعیین برایتان طاقت فرسا میباشد؟

ضد آفتاب کامپکت اس او آر با اس بی اف 50 و بالاترین کاور

 

چطور پنکیک بزنیم؟
اولی و مهمترین مرحله آن میباشد که پد پنکیک خویش را مرطوب فرمایید، هرچه رطوبت پد پنکیک کمتر باشد، پوشش بیشتری خواهید داشت، پس در‌حالتی که در‌پی یک پوشش طبیعی روی پوست فیس تان میباشید، پد را زیاد مرطوب نکنید و همینطور برای برداشتن پنکیک فشار مازاد به آن وارد نکنید. با مقدار کافی از پنکیک روی پد، پوشش پوست را ابتدا نمائید برای اینکه پوست فیس شما یکنواخت خیس بنظر رسد و هرچه قدر از سطح فیس را که می‌توانید پوشش بدهید : فیس، زنخدان، کناره های بینی و خطوط نزدیک دیده.

چه پنکیکی بزنیم؟
پنکیک سیلک میلادوپیز

 

با چه چیزی پد پنکیک را مرطوب کنیم؟
اینکه می‌گوییم نخستین پد پنکیک را تر نمائید بدین مضمون‌ وجود ندارد که آن را ذیل شیر آب بگیرید بلکه در خواسته چکاندن یکسری قطره آب میباشد!

در‌حالتی که این فعالیت برایتان سخت میباشد با یک تیر دو نشان بزنید و از اسپری آب به کارگیری نمائید:

همان طور که در مقاله ها قبلی تیتر شوید، اسپری آب با آب تفاوت داراست. استعمال از آن را به جهت مختصات و خصوصیت های منحصر به فرد به فردش توصیه میشود.

اسپری آب را نمی شناسید؟ یک سفارش:
اسپری آب اون

 

 





:: برچسب‌ها: بهترين مارك پنكيك ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: